דלג לתוכן

מבצעי פסח | כל האתר עד 50% הנחה

    ביטול עסקה והחזרות

    מדיניות ביטול עסקה באתר - עסקת מכר מרחוק 
     

    ו. מוצר פגום, ביטול עסקה והחזרת מוצר

    1. כל הרוכש מוצר באתר זה רשאי לבטל את העסקה בהתאם להוראות החוק. הרוכש מחויב לבדוק את המוצר מיד עם קבלתו.
    2. מוצר אשר נרכש באתר ניתן לבטלו באמצעות הודעה בכתב לחברה, שיפורטו בה שמו המלא, כתובת דוא"ל, מספר תעודת הזהות של הרוכש המבטל ומספר חשבונית מקור שהתקבלה מהחברה בקשר לעסקה (להלן "הודעת הביטול"), באמצעות מוקד שירות הלקוחות של החברה בווצאפ - 0585884118
    3.  ובדואל "estop.israel@gmail.com " , החל מיום עשיית העסקה ועד 14 ימים מיום קבלת המוצר או מיום קבלת אישור ביצוע העסקה בכתב המכיל את תנאי העסקה, לרבות תיאורו ומחירו של המוצר, אחריות, מדיניות ביטולים וכד', לפי המאוחר מבניהם, כדלקמן והכל בהתאם להוראות החוק:
    • ביטול עסקה עקב פגם או אי התאמה במוצר – במקרה זה תחזיר החברה בתוך 7 ימי עסקים מיום קבלת הודעת הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם, תבטל את החיוב בשל העסקה, תמסור עותק מהודעת ביטול החיוב ולא תגבה מהלקוח סכום כלשהו. החזרת המוצר לחברה תעשה על ידי החברה על פי הוראות החוק. התחייבות לאיכות וטיב המוצר הינה מחובתו של היצרן ו/או הספק, בכפוף לחוקים ולתקנות להגנת הצרכן.

     

    • החברה תחליף כל מוצר פגום אשר הגיע לידיו של הלקוח בכפוף לתנאים הבאים: המוצר נשלח חזרה תוך 14 ימים מיום קבלתו. המוצר יוחזר באריזתו המקורית בלי שנעשה בו כל שימוש, או שנעשה בו שימוש מצומצם עד אשר התגלה כי אינו תקין. 

     

    • ביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה במוצר, וככל שהודעת הביטול תתקבל בחברה לאחר הוצאת המשלוח לכתובת אותה הזין הרוכש במעמד ההזמנה, אך לפני קבלת המוצר על ידי הרוכש – במקרה זה תחזיר החברה בתוך 7 ימי עסקים מיום החזרת המוצרים למשרדי החברה את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם, ככל ששולם, תבטל את החיוב בשל העסקה ותמסור עותק מהודעת ביטול החיוב. במקרה זה החברה עשויה לגבות דמי ביטול בסך 5% מערך העסקה או 100 ₪, לפי הנמוך מבינהם וזאת מבלי לגרוע מיתר זכויות החברה בהתאם להוראות החוק (להלן "דמי טיפול"). בנוסף ייגבו דמי טיפול בביטול המשלוח בסך של 25 ש"ח, גם במקרים בהם לא נגבה תשלום עבור המשלוח במעמד הרכישה עקב מבצע באתר.

     

    ז. ביטול עסקה על ידי החברה

    מבלי לגרוע מהוראות תקנון זה, בכל אחד מהמקרים שלהלן תהיה החברה רשאית לבטל

    את ההזמנה ו/או ההתקשרות עם המשתמש, גם במקרה בו נשלחה הודעה על ההזמנה

    למשתמש. התקשרות שבוטלה לא תזכה את המשתמש בכל סעד שהוא ולא יהיו למשתמש כל

    טענות כנגד החברה:

    • במקרה של טעות בתום לב באחד מן הנתונים המפורטים באתר לגבי המוצר, לרבות מחיר המוצר או תיאורו על בסיסם נערכה ההזמנה.
    • במקרה של השבתה או תקלה בפעילותו התקינה של האתר עקב "כוח עליון", ו/או עקב מקרה של תקלה מהותית במערכת המחשב, במערכת הטלפונים או במערכות תקשורת אחרות המשרתות את החברה, ו/או בכל מקרה אחר בו יעכבו, ימנעו או ישבשו גורמים ו/או אירועים שאינם בשליטת החברה את פעילותו התקינה של האתר או את אספקת המוצרים.
    • במקרה בו לא עמד המשתמש בהתחייבות מהתחייבויותיו לרבות, ההתחייבות לתשלום התמורה בגין המוצר שהזמין ו/או בכל מקרה בו מסר המשתמש פרטים לא נכונים ו/או לא מדויקים ו/או לא מושלמים, לרבות במקרה של אי אישור העסקה על ידי חברת כרטיסי האשראי.

    מאושר על ידי מומחים בתחום

    משלוח מבוטח עם מספר מעקב ( 7-21 ימי עסקים)

    החזר כספי מלא עד 14 יום

    הזמנה בטוחה ומוצפנת